БЛОГ АГЕНЦІЇ
HOSHVA Public Relations Agency
 


Здається, Ви тут вперше! Щоб отримувати оновлення з цього блогу регулярно, підпішіться на наш RSS потік. Дякуємо, що завітали!

123456

Кампанія Martini Racing у розпалі! На замовлення Martini команда HOSHVA PR спільно з агенцією Event-A організували вечірку Martini Racing Party: Гонка за авто твоєї мрії!
Івент відбувся у клубі Сity Beach Club. На гостей, серед яких були Іван Дорн, група “Время и Стекло”, Даша Коломієць, Наталія Могилевська, Сергій Рибік, Ана Бастон, Володимир Подолян, Анна Варава, Женя Примаченко, Яна Алтухова, Даша Ши та інші, чекало святкування у найкращих традиціях вечірок паддок-клубів. Ведучий вечора Андрій Шабанов презентував першу серію яскравого проекту “Fame or Shame” за участі Влада Іваненко та Жені Галича, а головним музичним гостем стала група DVOE. Також у кожного з присутніх була можливість випробувати свою реакцію та показати найкращий результат заїзду на встановленному автотреку з машинками на радіокеруванні. На завершення відбувся розіграш головного призу Martini Racing Party – легендарного Porsche 911 на вікенд за найкраще фото з вечірки з хештегом #martiniracing.
60 днів до фіналу Martini Racing в італійській Монці, один вечір, півтисячі гостей, найкращі світські оглядачі та сотні нових учасників. І поки ми чекаємо на фото переможниці Наді Дорофеєвої з Porsche 911, пропонуємо вам переглянути, як це було.
#martiniracing

Команда HOSHVA PR на замовлення клієнта агенції Intel Ukraine організувала медіа-фест з нагоди 50-річчя закону Мура, який дотепер визначає темпи прогресу у сфері мікроелектроніки. Івент відбувся у креативному просторі MediaHub, де гостей оточувала історія створення процесорів та виникнення закону, а зі стіни кожному підморгувала проекція самого автора закону, відомого вченого та одного з засновників корпорації Intel – Гордона Мура. У рамках заходу спікери Intel розповіли простими словами про складне: що таке транзистори та процесори, сутність закону Мура і розвиток індустрії під його впливом. Для тих, кому цікаво, інформацію про закон можна знайти за посиланням :) http://bit.ly/1e8rO0N

11028359_905038712886791_1588389622488065849_n

HOSHVA PR і бренд Martini запускають новий проект — кампанію Martini Racing, під час якої ви дізнаєтесь про прагнення до перемоги, Формулу-1, найкрутіші світові вечірки та селфі як спосіб здійснити свої заповітні мрії. Команда агенції бере на себе PR-супровід кампанії та спецпроекти з топ-медіа та відомими радіостанціями.
Тож влітку ми будемо тусити, розповідати про автогонки та, звісно, обирати учасників конкурсу на martiniracing.com. А у вересні переможець поїде до Монци, де змагатиметься за суперприз — авто, про яке мріє кожний, — Porche 911! Допоможе нам у цьому талановитий і популярний український співак Іван (wait for it!) Дорн. І нехай розпочнеться найгарячіше літо в історії!

begindesire

Команда HOSHVA PR на замовлення Intel Ukraine організувала ART Public Talks. Тема заходу – синтез сучасного мистецтва та високих технологій. В рамках івенту молоді митці розповіли, яке місце технології займають в їхньому житті, та безпосередньо у творчому процесі.

 IMG_0597-2

Досвідом поділилися Ліліт Саркісян (головний редактор The NorDar Magazine, fashion ілюстратор), Роман Дзиговський (PR-керівник проекту Nravo Kids), Яніна Пруденко (куратор відкритого архіву українського медіа мистецтва), Антон Лапов (медіа діяч, аудіо художник, арт-куратор), Ніка Воротинцева (архітектор, засновниця власного дизайн бюро) і Марія Бородай, PR-директор Intel Ukraine. Активний розвиток технологій не тільки дозволяє зберегти купу часу, але й сприяє появі нових напрямків, в яких митець може проявити власну індивідуальність.

З матеріалами презентацій можна ознайомитися за посиланнями:

https://www.dropbox.com/sh/uu50nhlhqhfnp0j/AAAkhmBGS3F5aidpgq58i4poa?dl=0

Агенція HOSHVA PR долучилася до реалізації в Україні глобальної кампанії бренду Durex #turnofftoturnon, мета якої — звернути увагу пар на залежність від гаджетів, яка шкодить їхньому приватному спілкуванню. Дослідження виявило, що 40% пар, залишаючись наодинці, воліють зануритися у свої телефони та планшети замість того, щоб поспілкуватися чи зайнятися сексом.

app1 (1)

Durex запропонував власний спосіб вирішення цієї проблеми, створивши фан-аплікейшн, який дозволяє парі синхронно вимкнути свої телефони та провести час разом, не відволікаючись на дзвінки та спілкування у соцмережах. Протягом двох тижнів із моменту запуску аплікейшном скористались близько 50 тисяч людей з усього світу, а вірусний ролик кампанії подивились більше ніж 30 млн. Завантажити додаток можна за посиланням: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.durex.reconnect

Проект «Ековиклик» для компанії Watsons став фіналістом в категорії Retailers на Sabre Awards EMEA — одному з найпрестижніших європейських PR-конкурсів.

w_eco_end

Мета проекту, реалізованого командами HOSHVA PR і HOSHVA DIGITAL, — сформувати в українців звичку ощадливо використовувати природні ресурси та довести, що навіть невеликі кроки ведуть до відчутних результатів: допомагають зменшити навантаження на навколишнє середовище та сімейний бюджет. Успіх проекту забечила легка і зрозуміла ігрова механіка, яка дозволила учасникам переконатись у простоті та доцільності “екофрендлі” способу життя. Всього за три тижні декільком тисячам учасників «Ековиклику» вдалося заощадити ресурсів на більш ніж $23 000.

sabres

Щороку із понад 2000 заявок міжнародне журі SABRE Awards EMEA обирає проекти, які можна назвати найкращими досягненнями PR-галузі за рік. Тож затамовуємо подих та чекаємо на оголошення переможців, яке відбудеться 19 травня в Лондоні.
Відеокейс проекту можна переглянути за посиланням

LOVE IS IN THE AIR

588 переглядів
23.03.2015

Агенція HOSHVA PR реалізувала комунікаційну кампанію для DUREX®, в рамках якої закликала пари бути відвертими щодо своїх справжніх почуттів. До Дня святого Валентина бренд випустив посібник «50 ігор для двох», розроблений за результатами дослідження сексуальних звичок та уподобань, яке проводилося в Великобританії наприкінці 2014 року. Його результати показали, що, коли мова йде про відвертість у ліжку, більшість соромиться озвучити свої бажання вголос. Ми вирішили допомогти парам спробувати щось незвичне цього року – ідеями та порадами.


durex
Центром кампанії став оригінальний веб-сайтhttp://50gamestoplay.durexukraine.com/, який пропонував парам дати волю справжнім почуттям і використати сценарії побачень з посібника DUREX®. Ми також презентували «50 ігор для двох» журналістам за допомогою креативної доставки, в якій порівняли запропоновані DUREX® сценарії з солодощами з оригінальними неочікуваними смаками. Концепт та контент були високо оцінені медіа та блогерами і, окрім публікацій в онлайн виданнях, ми отримали живі немодеровані обговорення ідей в соцмережах, редакційні експерименти з контентом, більше 16 тисяч відвідувань сайту та чіткий асоціативний зв’язок між DUREX® та Днем святого Валентина.

Intel Mommy Meetup

988 переглядів
10.12.2014

intel mommy1

Команда HOSHVA PR на замовлення клієнта агенції Intel Ukraine організувала meetup для гікуватих матусь. Тема заходу – як гаджети та додатки допомагають успішній мамі, яка працює, все встигати. В рамках meetup експерти у сфері технологій та lifestyle трендів Аревік Арзуманова (СЕО gloss.ua, співорганізатор мама-зльоту), Наташа Калініна (головний редактор gloss.ua, співорганізатор мама-зльоту) і Марія Бородай, PR-директор Intel Ukraine розповіли про «Еру дитячих гаджетів», технології майбутнього і про те, як використовувати гаджети в навчальному процесі. З матеріалами презентації можна ознайомитися за посиланням – http://slidesha.re/12MpUMT

PR Meetup HOSHVA PR і UAPR

927 переглядів
21.11.2014

21 листопада агенція HOSHVA PR спільно з UAPR провели PR Meetup.

pr meetup

PR фахівці поспілкувалися на наступні теми:
• Підведення підсумків 2014 року: з якими викликами довелося стикатися та які висновки з цього можна зробити.
• Планування PR програм на 2015 рік: які ключові комунікаційні задачі стоять перед керівниками PR функцій в компаніях, які зміни відбулися в підходах до бюджетування та оцінки ефективності роботи.
• Організація роботи PR функції в компаніях та аутсорс PR послуг: які задачі варто делегувати PR агенції, який формат співпраці обрати: абонентський чи проектний? Як ефективно провести тендер на вибір підрядника та зменшити вплив “ціни” в критеріях? Які передумови партнерської роботи клієнт-агенція?

pr meetup2

Спікери мітапу:
• Світлана Павелецька, директор з коммунікацій “1+1 медіа”
• Валентин Бойніцький, директор із корпоративних зв’язків пивоварної компанії Efes Ukraine
• Вікторія Михно, начальник управління корпоративних комунікацій Platinum Bank
• Олеся Жулинська, директор зі зв’язків з громадськістю «Кока-Кола Україна».

Модератори:
• Оксана Гошва, CEO&Founder HOSHVA PR, Член Правління UAPR
• Оксана Рудюк, Керівник департаменту зі зв’язків із громадськістю life:), Голова UAPR

Подія відбулася в aroma espresso bar.

Be in trend with Rowenta

889 переглядів
18.11.2014

rowenta1

Агенція HOSHVA PR організувала майстер-клас Be in trend with Rowenta для компанії Groupe SEB в одному із найтрендовіших салонів краси у Києві. Журналісти українських глянцевих видань та блогери дізнались, як за допомогою декількох стайлерів у домашніх умовах можна створювати красиві й стильні укладки. Заворожуючі кучері, звабливі локони, супероб’ємні зачіски й пряме блискуче волосся – тепер цих результатів може досягнути кожна дівчина, знаючи секрети Rowenta.


© «ГОШВА-ПР», 2005-2008

+38 (050) 384-71-78

[email protected]

Мапа сайту