БЛОГ АГЕНЦІЇ
HOSHVA Public Relations Agency
 


Здається, Ви тут вперше! Щоб отримувати оновлення з цього блогу регулярно, підпішіться на наш RSS потік. Дякуємо, що завітали!

Уже 2-й рік поспіль агенція HOSHVA PR допомагає компанії De Novo ділитися з українськими ЗМІ результатами єдиного в Україні дослідження ринку хмарних технологій. Дослідження провела компанія IDC Україна.

denovo

Завдяки спікерам: Максиму Агєєву, генеральному директору De Novo, Володимиру Позднякову, регіональному менеджеру IDC Україна і Тетяні Депутатовій, керівнику відділу маркетингу De Novo, журналісти дізнались, що український ринок публічних хмарних послуг у 2013 р. значно виріс у порівнянні із 2012 р., у підтвердження цьому цифри, – 5,78 млн. у. о. у минулому році до 2,1 млн у. о. у позаминулому. Вважається, що одним із основних драйверів цього процесу є підвищення рівня обізнаності IT-служб й спеціалістів про хмарні обчислення. Більш зрілими стали не лише користувачі «хмар», а й самі технології. Відповідно, ці 2 фактори стимулюють ріст рівня задоволеності споживача отриманими послугами.

Також спікери поділились своїми прогнозами щодо впливу політичної ситуації на «хмарний» ринок й наголосили, що незважаючи на політичну кризу й через інші несприятливі фактори макросередовища, ринок продовжуватиме зростати.

Health, Wellness & Beauty Awards 2013 від Watsons

133 переглядів
17.04.2014

16 квітня за участі агенцій HOSHVA PR і HOSHVA Digital відбулася урочиста церемонія нагородження переможців премії Health, Wellness & Beauty Awards 2013 від Watsons. 

hwb_pic

Команди агенцій HOSHVA PR і HOSHVA Digital активно співпрацювали під час підготовки і проведення Премії. Так, команда HOSHVA Digital розробила сайт проекту, відібрала серед учасників програми Watsons Club для участі у проекті експертів, активно комунікувала з ними протягом проекту і, звичайно ж, транслювала усі новини премії у соцмережах Watsons.

Команда HOSHVA PR залучила до проекту медіапартнерів і beauty-блогерів, а також організувала спільне тестування товарів-номінантів, розіграші улюблених товарів і запрошень на церемонію нагородження HWB Awards 2013.

Цього року проект видався ще масштабнішим ніж торік, коли Премія проходила вперше: 84 624 лояльні покупці Watsons із 97 міст України проголосували за улюблені товари у 25 категоріях. Ви тільки уявіть собі: за цей час проект став найбільшим дослідженням вподобань покупців в Україні!

Церемонія HWB Awards 2013 була неперевершеною! А ми вже з нетерпінням чекатимемо наступного року, адже проект обіцяє стати ще масштабнішим!

Хто: Оксана Гошва, CEO&Founder агенцій HOSHVA PR та HOSHVA Digital
Де: aroma espresso bar на вул. Жилянській, 75
Фоткала прекрасна Лена Попова
Автор: Ангеліна Оверчук

Я познайомилась з Оксаною у 2010 році. Тоді я тільки починала пізнавати ринок PR, а Оксана уже була на ньому однією з найвідоміших особистостей. Після того першого знайомства я могла описати Оксану єдиним словом “круто!”. Вона слухала багато закородонних подкастів, програм, передач, читала різні книги, постійно розвивалась. Я спостерігала за тим, як моя гостя з кожним роком підкорювала все нові школи, напрями, відкрила новий бізнес і вчилась-вчилась-вчилась. Отже, я вирішила запросити Оксану на сніданок та розпитати, для чого їй так багато знань, чи дійсно потрібен МВА та як вона змінилась за ці три роки.

Groupe_SEB

 

Розкажи мені, з чого починається твій ранок?

Мій ранок починається о восьмій, а прокидатись я намагаюся о 6:30 без будильника. Звісно, на телефоні я маю додаток, що допомагає мені прокидатись у правильну фазу сну, без шкоди для організму (сміється). В офіс приходжу десь об 11:00. А з восьмої працюю тут, в aroma (aroma espresso bar – прим. автора). Мій день повинен починатись саме так.

Що тобі дає ця рутина?

Я люблю управляти ситуацією, а рутина – це ознака того, що все відбувається правильно, що все під контролем. Починаючи так день, я слідую своїм планам, бачу картинку дня. Я не планую зустрічі раніше одинадцятої.

Тобі не набридає такий однаковий розклад?

Ні, рутина мені подобається. Я нещодавно натрапила на інтерв’ю з кількома успішними людьми з американських технологічних компаній і звернула увагу, що, по-перше, 90% героїв прокидаються о 6 чи о 5:30. А по-друге, їхній ранок простий та рутинний. Це допомагає спрощувати життя та залишити час на дійсно важливі речі. Саме тому я дуже люблю сукні – можна не заморочуватись комбінуванням одягу(сміється).

Як ти будуєш свою систему life-менеджменту?

Постійно вдосконалюватись – моя мета. З цією метою я узгоджую решту: роботу, навчання, власне оточення. Я планую своє життя дуже детально. Планую навіть дзвінок до бабусі, адже це теж важливо, а у рутині можна легко забути. І такий системний підхід дозволяє бачити прогрес.

Ти довго йшла до такої системи?

Ні. Мені здається, що це моя вроджена характеристика. Коли я приїжджаю додому, то спостерігаючи за татом бачу, звідки в мені ці риси.

Оксано, спостерігаючи за тобою навіть у соціальних мережах, можна помітити, що ти постійно працюєш над собою, над своїм характером. Але як ти розумієш, що конкретно треба розвивати? Які саме риси у собі виховувати?

Якщо ти живеш свідомо, то бачиш можливості всюди. Легко помітити, які речі цінують клієнти, партнери, співробітники.
Якщо аналізувати своє життя, то можна дізнатись багато цікавого. З віком настає час освоювати духовні аспекти життя. Зараз мене цікавить багато речей, на які я раніше і не звернула б уваги. Я добре розумію свої недоліки та знаю, що з ними робити. Але з віком я також розумію, що не все слід змінювати в собі. Адже ти є ти. І змінюючи все відповідно до бажань оточуючих, ти втрачаєш самого себе.

Скажи, а які ситуації, що в 25 ти сприймала фейлом та катастрофою, зараз розумієш як досвід?

Можна не повертатись навіть у 25: я сьогодні та я півроку тому – це вже зовсім різні люди.

Ти почала займатися бізнесом у 23. Це досить рано. Розкажи про еволюцію світосприйняття.

Нещодавно я говорила з коучем і зрозуміла, що те, що я помилково називала зайвою емоційністю, є просто чуттєвістю. Звісно, так мені таке визначення подобається більше, адже чуттєвість – це жіночність (сміється). Зараз я набагато менше працюю, ніж колись. Але зараз я набагато більше знаю: людей, процесів, систем, методів. Раніше моя відповідальність не мала меж: я не лягала спати, доки не виконувала усі задачі на день. Зараз я сприймаю це трошки простіше.

А ти давно займаєшся з коучем?

Я не займаюсь постійно, а лише відвідала кілька сесій. Зараз у рамках МВА я також повинна пройти декілька обов’язкових сесій. Мій коуч з Іспанії, і ми спілкуємось англійською по скайпу.

Твій коуч про бізнес чи особистісний розвиток?

Бізнес-коуч, але всі ми розуміємо, що немає бізнесу, відірваного від особистого життя. У ході обговорення дуже швидко від виключно бізнесу ми переходимо до психології. Спочатку я була дуже скептично налаштована, але швидко зрозуміла, що такі сесії необхідні для управлінця та підприємця.

Оксано, скажи, тебе не дивує, що так багато людей декларують, що хочуть змін, але коли приходить час діяти, то весь запал зникає?

Знаєш, всі люди різні. І я перестала задавати собі такі питання, але у той же час я розумію, що своїх співробітників порібно розвивати, адже від їх роботи залежить результат мого бізнесу. Не слід сприймати занадто болісно, що для якихось людей дедлайн не є важливим. Не слід дивуватися, що люди не намагаються самовдосконалюватися. Є різні люди, і це слід поважати і вміти цим управляти.

У своєму бізнесі ти ставиш перед людьми цілі, а потім контролюєш їх виконання?

В ідеалі, звісно, так. Але виникають форс-мажорні обставини, які змушують міняти схему дії. Колись я читала книгу про те, яким має бути власник бізнесу, та які етапи розвитку його чекають. Тоді я зупинилася на етапі “Стартап” і вирішила не читати далі, поки не прийде час. Згодом я знову відкрила цю книгу та зрозуміла, що декілька пунктів я “перескочила”. Зараз цілком розумію, на якому етапі знаходжуся і що повинна робити. Я бачу себе підприємцем та вмію формулювати ідеї, можу розгледіти потенціал і бізнес можливості. Для того, щоб заслужити власну команду, треба самому відповідати високим вимогам та бути кращим. Час від часу мені треба повертатися до операційної роботи, але я навіть радію цьому. Я бачу це як можливість щось вдосконалити, покращити процеси. І взагалі будь-яка ситуація може бути сприйнята як виклик або як можливість, як проблема або як кейс.

А мене рутина пригнічує…

Це питання управління часом та пріоритетами. Ти можеш піддатися мікроменеджменту та забути про все. Або ти можеш сказати «ні», та витратити цей час на стратегію. Не потрібно забувати про те, що операційні задачі може виконувати більше людей, ніж керувати бізнесом.

Оксано, чому ти весь час вчишся за іноземними програмами, а не за вітчизняними?

Так сталося, що я отримала першу свою освіту теж за міжнародною системою (бакалавр бізнес адміністрування). Мені не знайома система вищої освіти України. Звісно, коли ти навчаєшся за кордоном, то викладачі прив’язуються у прикладах до своєї країни. Тому після Іспанії (зараз я навчаюся в бізнес школі Ieв Мадриді) я хочу пройти якусь модульну програму в Україні, щоб поспілкуватися і з українськими підприємцями.

Знаєш, я нещодавно читала чергову книгу видавництва МИФ і думала, що дублюються у сотий раз одні і ті ж речі. Ти ж якимось чином знаходиш нові знання. У чому різниця між нами, на твою думку?

Знаєш, книги читати зараз не модно (сміється): ринок змушує друкувати великі книги, там багато повторів, ідей мало… Тому я все більше читаю статті. Деякі журнали можна читати довше за книжки, тому що в них вища концентрація корисної інформації.

Як ти для себе трактуєш поняття “лідерство”?

Скажу так: у 2014 році я якраз планую присвятити більше часу тому, що стосується людей, стосунками між ними. Уміння працювати з людьми – ключовий навик.

Але ж ти це уже вмієш, хіба ні?

Напевно, серед тих людей, які зі мною працювали, не всі зможуть з тобою погодитися (сміється).

Розкажи, як ти формуєш коло спілкування? Я тебе вважаю одним із кращих прикладів у плані нетворкінгу.

Я підходжу до цього питання так сам системно, як і до інших, малюю кола свого оточення, визначаю пріоритетні для себе…

Але ж штучної дружби все одно не побудуєш?

Тут не про дружбу. На одному з занять нам запропонували зробити вправу – проаналізувати, чи відповідає існуюча мережа контактів стратегії і планам. Я своїм результатом задоволена. Оточнення надзвичайно важливе. Мене оточують дійсно неймовірні люди, від яких я вчуся, ті, які мене надихають. Я не вважаю за потрібне дозволяти людям, які на тебе мають негативний вплив, бути частиною твого життя. Ми всі вільні обирати. Так само важливо розуміти що ти даєш іншим. Я завжди намаюся бути корисною – навіть якщо мова йде просто поділитися лінком на цікаву статтю чи цікавою подією.

Кажуть, що люди, які приїжджають до Києва, досягають більшого. Ти віриш у це?

Я б не хотіла аналізувати себе як людину, яка приїхала в Київ з однію валізою та кількома гривнями в кишені. Я не порівнюю свої досягнення зі своїми однокласниками з Тернополя – я ж не в Тернополі, вірно? Можливо, справа в тому, що до Києва їде багато активних людей… Коли в тебе нічого немає, це спонукає діяти трошки швидше.

Я знаю багато людей, які працюють у районних центрах та розробляють проекти для Apple. Їм не потрібно переїжджати до Києва, або кудись ще, вони не шкодують, що живуть в Україні та не вважають, що тут обмежені можливості.

Плануєш переїхати кудись?

Наразі не планую. Я дуже часто подорожую і відчуваю себе комфортно у будь-якій країні. Мені неважливо, де жити. Важливо, як я себе почуваю. Ти ж знаєш, що людина всюди може знайти те, що хоче: і можливості, і перешкоди.

Джерело: inspirationbreakfast.com

Агентство HOSHVA PR перемогло у тендері на річну PR-підтримку діяльності Groupe SEB – найбільшого виробника техніки для дому та краси Moulinex, Tefal, Rowenta і Krups. Згідно із договором, HOSHVA PR надаватиме послуги зовнішнього прес-офісу, а також забезпечуватиме PR-підтримку заходів Groupe SEB у 2013-2014 рр.

Анфія Рєзнікова, керівник відділу категорійного маркетингу Groupe SEB: «Ми дуже відповідально ставимось до вибору партнерів і той факт, що почали співпрацювати з HOSHVA PR – не випадковість. Для ведення зовнішнього прес-офісу Groupe SEB ми хотіли знайти таке агентство, що виділяється на ринку своєю професійністю, креативністю та умінням ефективно вирішувати комунікаційні завдання різного рівня у швидкі терміни. Ми вважаємо, що саме HOSHVA PR зуміє організувати роботу зі ЗМІ, блогерами та лідерами думок на високому рівні.»

«Укладення контракту з Groupe SEB – це приємна й важлива подія для HOSHVA PR, так як компанія безумовний лідер у своєму сегменті. Ми віримо, що наші спільні проекти з такими брендами як Moulinex, Rowentа, Tefal і Krups будуть прикладом креативних та ефективних кампаній», – говорить Оксана Гошва, засновник та директор агентства HOSHVA PR.

 

Про Groupe SEB

Groupe_SEB

 

Groupe SEB – міжнародна компанія із 150-літньою історією. Створена у 1857 р. майстерня для виготовлення жерстяних виробів стала основою крупного холдингу із штаб-квартирою у Франції, лідера на ринку малої побутової техніки та посуду. У портфелі Groupe SEB більше двадцяти престижних та успішних брендів у світі.

У 1996 році компанія Groupe SEB Ukraine відкрилась у Києві. На українському ринку компанія представлена такими брендами: Tefal, Moulinex, Rowenta, Krups.

Покликання Groupe SEB – полегшувати життя споживачів, пропонуючи їм широкий вибір інноваційних продуктів й послуг, які, відповідно, гарантують простоту користування і дарують задоволення й хороше самопочуття. Groupe SEB справедливо може вважатись лідером у сфері інновацій. Щорічно Groupe SEB отримує більше 1000 патентів й випускає на ринок більше 200 нових продуктів.

На цьогорічному Конгресі учасники з цікавістю сканували QR-коди, прикипівши до своїх мобільних пристроїв. А все тому, що їм випала нагода стати учасниками live-шоу – першими протестувати прогресивне технологічне рішення від мобільного партнера заходу – компанії Seductive.

Завдяки мобільному online-опитуванню кожен учасник отримав шанс висловити свою думку щодо запропонованих спікерами питань, сидячи в залі. Вже через декілька хвилин на екран виводилася статистика відповідей і спікери мали змогу прокоментувати результати. Нова практика показала непогані результати.

Загалом протягом Конгресу було проведено 7 опитувань.IMG_2636

В цьому році агенція HOSHVA PR вже втретє стала digital-партнером VIII Європейського PR-Конгресу, який відбувся 18-го жовтня у Києві. Команда агенції вела digital-комунікацію із прихильниками Конгресу: здійснювалась online-трансляція заходу у соцмережах, проводились електронні розсилки новин, розіграші та акції на сторінках заходу у Facebook і Twitter.

IMAG0157

А розповідати було про що! Конгрес ознаменував перехід від традиційних PR-інструментів до необхідності оповідання історій. Умберто П’єраччіоні зацікавив гостей прикладом використання storytelling компанією Procter & Gamble. Ярина Ключковська підкреслила, що до наших емоцій апелюють не продукт або компанія, а саме історія з її головним героєм – людиною. Роман Гапоненко розповів про методологію зі створення історій, які резонують з аудиторією, а майстер-клас з Катериною Цецюрою допоміг поєднати бізнес-ситуацію з почуттями і фантазією! Практикуми зі спікерами навчили учасників оповідати історії у цифрових медіа і на міжнародному просторі, а ток-шоу здивувало тим, що, виявляється, багато хто вже не може уявити свою роботу без storytelling!

Ми дуже горді тому, що знову підтримали головну міжнародну подію PR-галузі в Україні!

Акція “Відновимо ліси разом”

500 переглядів
08.10.2013

2-й рік поспіль агенція HOSHVA PR разом з співробітниками Tetra Pak і PepsiCo звертають увагу громадськості на відповідальне лісокористування та висаджують дерева в FSC сертифікованому лісі. Незважаючи на невтішні прогнози синоптиків, акція пройшла успішно і в результаті було висаджено понад 1500 саджанців.

МультиПарк-7

Акція “Відновимо ліси разом” ініційована офіційним представництвом Лісової опікунської ради (FSC). Садженці висаджували: Павло Кравець – Національний представник FSC в Україні, Марія Красиловець – генеральний директор Tetra Pak Ukraine, Сергій Макаренко – директор зі зв’язків з органами влади та громадськістю компанії PepsiCo Ukraine, Олександр Шевчук – перший заступник директора Відокремленого Підрозділу Національного Університету біоресурсів та природокористування України «Боярської лісової дослідної станції», журналісти, співробітники компаній та студенти лісогосподарського факультету.

Hoshva

28 червня агенція організувала прес-супровід відкриття першого сімейно-розважального центру європейського формату “Мультіпарк” в Рівному. В рамках заходу відбулася прес-конференція за участі виконавчого директора мережі “Турбіна” Булуктаєва Сергія Борисовича та управляючого мережею Феська Дмитра Миколайовича.

Hoshva

Ринок розважальної індустрії в Україні розвивається дуже динамічно, тому багато інноваційних розробок з’являються саме тут, випереджаючи Росію та інші країни СНД. Часто ці розробки втілюються в життя в Україні навіть раніше, ніж в багатьох розвинених країнах Європи. Тому прес-захід викликав неабияку зацікавленність ЗМІ: прес-конференцію відвідали 3 телеканали та близько 10 представників друкованих ЗМІ.

Відкриття сімейно-розважального центру “Мультіпарк” компанією QubicaAMF свідчить про те, що сфера розважальних послуг України є динамічною та привабливою для інвестицій. Про це розповів голова Представництва корпорації QubicaAMF в Росії та країнах СНД Олексій Ширяєв в серії ексклюзивних інтерв’ю, також організованих агенцією для провідних ЗМІ.

МультиПарк-7

Компанія QubicaAMF Worldwide – найбільший у світі виробник обладнання для боулінгу, а також розробник і реалізатор комплексних проектів створення і розвитку сімейно-розважальних центрів. Серед проектів QubicaAMF – доріжки для боулінгу в Білому Домі (США) та в резиденції Президента України, а тепер і центр “Мультіпарк” у Рівному.

Ми розробили і втілили в життя комунікаційний супровід проекту Рейтинг вузів «Компас 2013» компанії «Сістем Кепітал Менеджемент» в рамках ініціативи напрямку «Сучасна освіта».

12

Наша агенція провела рекламну кампанію а також контентну кампанію у соціальних медіа, коли на всіх профільних ресурсах публікується унікальний контент, пов’язаний з вступом до ВУЗу (психологічні поради, поради щодо вступу та ЗНО, як визначитись з вузом, як не помилитись з спеціальністю). Крім цього, команда Hoshva PR презентувала незвичний для українського ринку медіа-продукт: міні-серіал з порадами для абітурієнтів:

Ми вирішили оригінальним способом представити рейтинг вузів і показати шлях всієї вступної кампанії у вигляді кумедних роликів. Актора на головну роль шукали не у професійних агенціях, а через соціальні мережі. Абітурієнта в усіх трьох роликах зіграв звичайний студент Сашко. Участь в проекті взяли відомі експерти у галузі освіти, стейкхолдери освітнього процесу в Україні, серед яких голова комітету ВРУ з питань освіти і науки Лілія Гриневич та народна депутатка України Леся Оробець. Також у проекті взяли участь 20-річний стартапщик, один із засновників арт-простору ANGAR Ян Лебідь, керівник дослідницького центру Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна Уляна Ходорівська, консультуючий психолог, колумніст, психолог ТВ-проектів телеканалу СТБ Алевтина Шевченко та звичайна студентка КНУ ім. Т. Г. Шевченка.

Команда Hoshva PR вирішила зробити для абітурієнтів саме такі відеоподкасти, адже аудиторія – це молоді хлопці та дівчата, які думають нестандартно, їм треба було в цікавій формі донести поради щодо вибору вузу. Головним завданням було зберегти динаміку, а не робити чергове нудне відео про освіту, яких безліч. Тому вирішили попрацювати з актором і показати таку історію вступу, яка близька кожному абітурієнту.

Проект «Компас» – це перший загальнонаціональний рейтинг вузів, унікальність якого полягає в тому, що до уваги береться думка потенційного роботодавця і задоволеність освітою випускником.

В рамках співпраці з напрямком «Динамічна культура» фонду Ріната Ахметова «Розвиток України» команда агенції HOSHVA PR реалізувала ряд контентних проектів, серед яких «Ляйпциг читає Україну».

3lJFyM66jOs

«Ляпциг читає Україну» – це контентний проект у мережі Facebook, метою якого було висвітлення поїздки української делегації на книжковий ярмарок у Ляйпциг.

Протягом двох тижнів агенція знайомила читачів сторінки «Динамічна культура» з подіями, що мали відбуватися у Ляпцигу, про плани з представлення української літератури на книжковому ярмарку, книжкові новинки та інші новини, в рамках української програми у Ляпцигу.

logo

Агенція HOSHVA PR в рамках «Ляпциг читає Україну» реалізувала конкурс на найкращий слоган та дизайн для еко-торби, яку мав кожен учасник української делегації на книжковому ярмарку.

До контентної кампанії були долучені відомі письменники та видавці, стейкхолдери українського літературного процесу: Сергій Жадан, Ірина Славінська, Андрій Курков та інші.


© «ГОШВА-ПР», 2005-2008

+38 (050) 384-71-78

hoshva@hoshvapr.com.ua

Мапа сайту