БЛОГ АГЕНЦІЇ
HOSHVA Public Relations Agency
 


Здається, Ви тут вперше! Щоб отримувати оновлення з цього блогу регулярно, підпішіться на наш RSS потік. Дякуємо, що завітали!

Команда HOSHVA PR на замовлення Intel Ukraine організувала ART Public Talks. Тема заходу – синтез сучасного мистецтва та високих технологій. В рамках івенту молоді митці розповіли, яке місце технології займають в їхньому житті, та безпосередньо у творчому процесі.

 IMG_0597-2

Досвідом поділилися Ліліт Саркісян (головний редактор The NorDar Magazine, fashion ілюстратор), Роман Дзиговський (PR-керівник проекту Nravo Kids), Яніна Пруденко (куратор відкритого архіву українського медіа мистецтва), Антон Лапов (медіа діяч, аудіо художник, арт-куратор), Ніка Воротинцева (архітектор, засновниця власного дизайн бюро) і Марія Бородай, PR-директор Intel Ukraine. Активний розвиток технологій не тільки дозволяє зберегти купу часу, але й сприяє появі нових напрямків, в яких митець може проявити власну індивідуальність.

З матеріалами презентацій можна ознайомитися за посиланнями:

https://www.dropbox.com/sh/uu50nhlhqhfnp0j/AAAkhmBGS3F5aidpgq58i4poa?dl=0

Агенція HOSHVA PR долучилася до реалізації в Україні глобальної кампанії бренду Durex #turnofftoturnon, мета якої — звернути увагу пар на залежність від гаджетів, яка шкодить їхньому приватному спілкуванню. Дослідження виявило, що 40% пар, залишаючись наодинці, воліють зануритися у свої телефони та планшети замість того, щоб поспілкуватися чи зайнятися сексом.

app1 (1)

Durex запропонував власний спосіб вирішення цієї проблеми, створивши фан-аплікейшн, який дозволяє парі синхронно вимкнути свої телефони та провести час разом, не відволікаючись на дзвінки та спілкування у соцмережах. Протягом двох тижнів із моменту запуску аплікейшном скористались близько 50 тисяч людей з усього світу, а вірусний ролик кампанії подивились більше ніж 30 млн. Завантажити додаток можна за посиланням: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.durex.reconnect

Проект «Ековиклик» для компанії Watsons став фіналістом в категорії Retailers на Sabre Awards EMEA — одному з найпрестижніших європейських PR-конкурсів.

w_eco_end

Мета проекту, реалізованого командами HOSHVA PR і HOSHVA DIGITAL, — сформувати в українців звичку ощадливо використовувати природні ресурси та довести, що навіть невеликі кроки ведуть до відчутних результатів: допомагають зменшити навантаження на навколишнє середовище та сімейний бюджет. Успіх проекту забечила легка і зрозуміла ігрова механіка, яка дозволила учасникам переконатись у простоті та доцільності “екофрендлі” способу життя. Всього за три тижні декільком тисячам учасників «Ековиклику» вдалося заощадити ресурсів на більш ніж $23 000.

sabres

Щороку із понад 2000 заявок міжнародне журі SABRE Awards EMEA обирає проекти, які можна назвати найкращими досягненнями PR-галузі за рік. Тож затамовуємо подих та чекаємо на оголошення переможців, яке відбудеться 19 травня в Лондоні.
Відеокейс проекту можна переглянути за посиланням

LOVE IS IN THE AIR

177 переглядів
23.03.2015

Агенція HOSHVA PR реалізувала комунікаційну кампанію для DUREX®, в рамках якої закликала пари бути відвертими щодо своїх справжніх почуттів. До Дня святого Валентина бренд випустив посібник «50 ігор для двох», розроблений за результатами дослідження сексуальних звичок та уподобань, яке проводилося в Великобританії наприкінці 2014 року. Його результати показали, що, коли мова йде про відвертість у ліжку, більшість соромиться озвучити свої бажання вголос. Ми вирішили допомогти парам спробувати щось незвичне цього року – ідеями та порадами.


durex
Центром кампанії став оригінальний веб-сайтhttp://50gamestoplay.durexukraine.com/, який пропонував парам дати волю справжнім почуттям і використати сценарії побачень з посібника DUREX®. Ми також презентували «50 ігор для двох» журналістам за допомогою креативної доставки, в якій порівняли запропоновані DUREX® сценарії з солодощами з оригінальними неочікуваними смаками. Концепт та контент були високо оцінені медіа та блогерами і, окрім публікацій в онлайн виданнях, ми отримали живі немодеровані обговорення ідей в соцмережах, редакційні експерименти з контентом, більше 16 тисяч відвідувань сайту та чіткий асоціативний зв’язок між DUREX® та Днем святого Валентина.

Intel Mommy Meetup

588 переглядів
10.12.2014

intel mommy1

Команда HOSHVA PR на замовлення клієнта агенції Intel Ukraine організувала meetup для гікуватих матусь. Тема заходу – як гаджети та додатки допомагають успішній мамі, яка працює, все встигати. В рамках meetup експерти у сфері технологій та lifestyle трендів Аревік Арзуманова (СЕО gloss.ua, співорганізатор мама-зльоту), Наташа Калініна (головний редактор gloss.ua, співорганізатор мама-зльоту) і Марія Бородай, PR-директор Intel Ukraine розповіли про «Еру дитячих гаджетів», технології майбутнього і про те, як використовувати гаджети в навчальному процесі. З матеріалами презентації можна ознайомитися за посиланням – http://slidesha.re/12MpUMT

PR Meetup HOSHVA PR і UAPR

527 переглядів
21.11.2014

21 листопада агенція HOSHVA PR спільно з UAPR провели PR Meetup.

pr meetup

PR фахівці поспілкувалися на наступні теми:
• Підведення підсумків 2014 року: з якими викликами довелося стикатися та які висновки з цього можна зробити.
• Планування PR програм на 2015 рік: які ключові комунікаційні задачі стоять перед керівниками PR функцій в компаніях, які зміни відбулися в підходах до бюджетування та оцінки ефективності роботи.
• Організація роботи PR функції в компаніях та аутсорс PR послуг: які задачі варто делегувати PR агенції, який формат співпраці обрати: абонентський чи проектний? Як ефективно провести тендер на вибір підрядника та зменшити вплив “ціни” в критеріях? Які передумови партнерської роботи клієнт-агенція?

pr meetup2

Спікери мітапу:
• Світлана Павелецька, директор з коммунікацій “1+1 медіа”
• Валентин Бойніцький, директор із корпоративних зв’язків пивоварної компанії Efes Ukraine
• Вікторія Михно, начальник управління корпоративних комунікацій Platinum Bank
• Олеся Жулинська, директор зі зв’язків з громадськістю «Кока-Кола Україна».

Модератори:
• Оксана Гошва, CEO&Founder HOSHVA PR, Член Правління UAPR
• Оксана Рудюк, Керівник департаменту зі зв’язків із громадськістю life:), Голова UAPR

Подія відбулася в aroma espresso bar.

Be in trend with Rowenta

512 переглядів
18.11.2014

rowenta1

Агенція HOSHVA PR організувала майстер-клас Be in trend with Rowenta для компанії Groupe SEB в одному із найтрендовіших салонів краси у Києві. Журналісти українських глянцевих видань та блогери дізнались, як за допомогою декількох стайлерів у домашніх умовах можна створювати красиві й стильні укладки. Заворожуючі кучері, звабливі локони, супероб’ємні зачіски й пряме блискуче волосся – тепер цих результатів може досягнути кожна дівчина, знаючи секрети Rowenta.

Команда агенції HOSHVA PR на замовлення компанії Intel Ukraine організувала презентацію трьох інноваційних процесорів Intel: Intel® Core ™ M для мобільних систем 2-в-1, Intel ® Core ™ i7 Extreme Edition для десктопів високого рівня і 3-тє покоління серверних процесорів сімейства Intel® Xeon® E5 v3. Захід відбувся у форматі театральної вистави у 3-х діях, в кінці якої журналістам був продемонстрований візуально-музичний перфоманс за мотивами інновацій Intel.

intel

Відновимо ліси разом!

685 переглядів
21.10.2014

Вихідні – не привід відпочивати :) Агенція HOSHVA PR організувала захід із висадки дерев для компанії Tetra Pak®, PepsiCo та FSC® «Відновимо ліси разом». Працівники компаній та їх сім’ї, спільно із представниками FSC, студентами лісогосподарського факультету Національного університету біоресурсів і природокористування України та журналістами висадили 8 000 саджанців сосни та дуба на території 1,1 га Боярської лісової дослідної станції, що сертифікована згідно з стандартами FSC.

IMG_2188

FSC (Лісова опікунська рада) – це міжнародна неурядова організація, що закликає до ведення відповідального лісового господарства. А PepsiCo стала першою в Україні компанією, яка вибрала FSC-сертифіковану упаковку Tetra Pak для своїх продуктів.
А поки дорослі робили важливий вклад у майбутнє поколінь, їх діти відвідали майстер-клас «Упаковко, здавайся», на якому дізнались як переробляється картонна упаковка Tetra Pak.


IMG_2027

31 серпня Оксана Гошва, Founder &CEO HOSHVA PR та HOSHVA Digital, провела 8-годинний майстер-клас у Kиївській Академії Медіа Мистецтв і завершила літні сесії програм вихідного дня UPDATE.

phot1

Біля 25 учасників воркшопу дізналися про бренд-PR, розробку PR-програм та оцінку ефективності PR-інструментів, що використовуються, а також про тренди у практиці продуктового піару та його особливості в різних галузях: FMCG (їжа і напої), б’юті, фешн, автомобільній та ін.

PR є важливим елементом комунікаційних програм не тільки в аспектах побудови репутації компанії, а також може використовуватись для вирішення маркетингових задач.

p0

Під час майстер-класу учасники переконалися, що бренд PR – це не масова розсилка нудних прес-релізів рекламного змісту, а комплексна програма просування, завдяки якій бренди стають частиною життя споживача.

За участі запрошених спікерів Марії Бородай, PR директора Intel Ukraine учасники дізналися про практику PR в компанії та разом з Інною Деркач з Unilever потренувалися в розробці PR програми лончу нової лінійки чаю Lipton.

p1


© «ГОШВА-ПР», 2005-2008

+38 (050) 384-71-78

[email protected]

Мапа сайту