БЛОГ АГЕНЦІЇ
HOSHVA Public Relations Agency
 


Intel Mommy Meetup

95 переглядів
10.12.2014

Здається, Ви тут вперше! Щоб отримувати оновлення з цього блогу регулярно, підпішіться на наш RSS потік. Дякуємо, що завітали!

intel mommy1

Команда HOSHVA PR на замовлення клієнта агенції Intel Ukraine організувала meetup для гікуватих матусь. Тема заходу – як гаджети та додатки допомагають успішній мамі, яка працює, все встигати. В рамках meetup експерти у сфері технологій та lifestyle трендів Аревік Арзуманова (СЕО gloss.ua, співорганізатор мама-зльоту), Наташа Калініна (головний редактор gloss.ua, співорганізатор мама-зльоту) і Марія Бородай, PR-директор Intel Ukraine розповіли про «Еру дитячих гаджетів», технології майбутнього і про те, як використовувати гаджети в навчальному процесі. З матеріалами презентації можна ознайомитися за посиланням – http://slidesha.re/12MpUMT

PR Meetup HOSHVA PR і UAPR

74 переглядів
21.11.2014

21 листопада агенція HOSHVA PR спільно з UAPR провели PR Meetup.

pr meetup

PR фахівці поспілкувалися на наступні теми:
• Підведення підсумків 2014 року: з якими викликами довелося стикатися та які висновки з цього можна зробити.
• Планування PR програм на 2015 рік: які ключові комунікаційні задачі стоять перед керівниками PR функцій в компаніях, які зміни відбулися в підходах до бюджетування та оцінки ефективності роботи.
• Організація роботи PR функції в компаніях та аутсорс PR послуг: які задачі варто делегувати PR агенції, який формат співпраці обрати: абонентський чи проектний? Як ефективно провести тендер на вибір підрядника та зменшити вплив “ціни” в критеріях? Які передумови партнерської роботи клієнт-агенція?

pr meetup2

Спікери мітапу:
• Світлана Павелецька, директор з коммунікацій “1+1 медіа”
• Валентин Бойніцький, директор із корпоративних зв’язків пивоварної компанії Efes Ukraine
• Вікторія Михно, начальник управління корпоративних комунікацій Platinum Bank
• Олеся Жулинська, директор зі зв’язків з громадськістю «Кока-Кола Україна».

Модератори:
• Оксана Гошва, CEO&Founder HOSHVA PR, Член Правління UAPR
• Оксана Рудюк, Керівник департаменту зі зв’язків із громадськістю life:), Голова UAPR

Подія відбулася в aroma espresso bar.

Be in trend with Rowenta

68 переглядів
18.11.2014

rowenta1

Агенція HOSHVA PR організувала майстер-клас Be in trend with Rowenta для компанії Groupe SEB в одному із найтрендовіших салонів краси у Києві. Журналісти українських глянцевих видань та блогери дізнались, як за допомогою декількох стайлерів у домашніх умовах можна створювати красиві й стильні укладки. Заворожуючі кучері, звабливі локони, супероб’ємні зачіски й пряме блискуче волосся – тепер цих результатів може досягнути кожна дівчина, знаючи секрети Rowenta.

Команда агенції HOSHVA PR на замовлення компанії Intel Ukraine організувала презентацію трьох інноваційних процесорів Intel: Intel® Core ™ M для мобільних систем 2-в-1, Intel ® Core ™ i7 Extreme Edition для десктопів високого рівня і 3-тє покоління серверних процесорів сімейства Intel® Xeon® E5 v3. Захід відбувся у форматі театральної вистави у 3-х діях, в кінці якої журналістам був продемонстрований візуально-музичний перфоманс за мотивами інновацій Intel.

intel

Відновимо ліси разом!

253 переглядів
21.10.2014

Вихідні – не привід відпочивати :) Агенція HOSHVA PR організувала захід із висадки дерев для компанії Tetra Pak®, PepsiCo та FSC® «Відновимо ліси разом». Працівники компаній та їх сім’ї, спільно із представниками FSC, студентами лісогосподарського факультету Національного університету біоресурсів і природокористування України та журналістами висадили 8 000 саджанців сосни та дуба на території 1,1 га Боярської лісової дослідної станції, що сертифікована згідно з стандартами FSC.

IMG_2188

FSC (Лісова опікунська рада) – це міжнародна неурядова організація, що закликає до ведення відповідального лісового господарства. А PepsiCo стала першою в Україні компанією, яка вибрала FSC-сертифіковану упаковку Tetra Pak для своїх продуктів.
А поки дорослі робили важливий вклад у майбутнє поколінь, їх діти відвідали майстер-клас «Упаковко, здавайся», на якому дізнались як переробляється картонна упаковка Tetra Pak.


IMG_2027

31 серпня Оксана Гошва, Founder &CEO HOSHVA PR та HOSHVA Digital, провела 8-годинний майстер-клас у Kиївській Академії Медіа Мистецтв і завершила літні сесії програм вихідного дня UPDATE.

phot1

Біля 25 учасників воркшопу дізналися про бренд-PR, розробку PR-програм та оцінку ефективності PR-інструментів, що використовуються, а також про тренди у практиці продуктового піару та його особливості в різних галузях: FMCG (їжа і напої), б’юті, фешн, автомобільній та ін.

PR є важливим елементом комунікаційних програм не тільки в аспектах побудови репутації компанії, а також може використовуватись для вирішення маркетингових задач.

p0

Під час майстер-класу учасники переконалися, що бренд PR – це не масова розсилка нудних прес-релізів рекламного змісту, а комплексна програма просування, завдяки якій бренди стають частиною життя споживача.

За участі запрошених спікерів Марії Бородай, PR директора Intel Ukraine учасники дізналися про практику PR в компанії та разом з Інною Деркач з Unilever потренувалися в розробці PR програми лончу нової лінійки чаю Lipton.

p1

Уже 2-й рік поспіль агенція HOSHVA PR допомагає компанії De Novo ділитися з українськими ЗМІ результатами єдиного в Україні дослідження ринку хмарних технологій. Дослідження провела компанія IDC Україна.

denovo

Завдяки спікерам: Максиму Агєєву, генеральному директору De Novo, Володимиру Позднякову, регіональному менеджеру IDC Україна і Тетяні Депутатовій, керівнику відділу маркетингу De Novo, журналісти дізнались, що український ринок публічних хмарних послуг у 2013 р. значно виріс у порівнянні із 2012 р., у підтвердження цьому цифри, – 5,78 млн. у. о. у минулому році до 2,1 млн у. о. у позаминулому. Вважається, що одним із основних драйверів цього процесу є підвищення рівня обізнаності IT-служб й спеціалістів про хмарні обчислення. Більш зрілими стали не лише користувачі «хмар», а й самі технології. Відповідно, ці 2 фактори стимулюють ріст рівня задоволеності споживача отриманими послугами.

Також спікери поділились своїми прогнозами щодо впливу політичної ситуації на «хмарний» ринок й наголосили, що незважаючи на політичну кризу й через інші несприятливі фактори макросередовища, ринок продовжуватиме зростати.

Health, Wellness & Beauty Awards 2013 від Watsons

567 переглядів
17.04.2014

16 квітня за участі агенцій HOSHVA PR і HOSHVA Digital відбулася урочиста церемонія нагородження переможців премії Health, Wellness & Beauty Awards 2013 від Watsons. 

hwb_pic

Команди агенцій HOSHVA PR і HOSHVA Digital активно співпрацювали під час підготовки і проведення Премії. Так, команда HOSHVA Digital розробила сайт проекту, відібрала серед учасників програми Watsons Club для участі у проекті експертів, активно комунікувала з ними протягом проекту і, звичайно ж, транслювала усі новини премії у соцмережах Watsons.

Команда HOSHVA PR залучила до проекту медіапартнерів і beauty-блогерів, а також організувала спільне тестування товарів-номінантів, розіграші улюблених товарів і запрошень на церемонію нагородження HWB Awards 2013.

Цього року проект видався ще масштабнішим ніж торік, коли Премія проходила вперше: 84 624 лояльні покупці Watsons із 97 міст України проголосували за улюблені товари у 25 категоріях. Ви тільки уявіть собі: за цей час проект став найбільшим дослідженням вподобань покупців в Україні!

Церемонія HWB Awards 2013 була неперевершеною! А ми вже з нетерпінням чекатимемо наступного року, адже проект обіцяє стати ще масштабнішим!

Хто: Оксана Гошва, CEO&Founder агенцій HOSHVA PR та HOSHVA Digital
Де: aroma espresso bar на вул. Жилянській, 75
Фоткала прекрасна Лена Попова
Автор: Ангеліна Оверчук

Я познайомилась з Оксаною у 2010 році. Тоді я тільки починала пізнавати ринок PR, а Оксана уже була на ньому однією з найвідоміших особистостей. Після того першого знайомства я могла описати Оксану єдиним словом “круто!”. Вона слухала багато закородонних подкастів, програм, передач, читала різні книги, постійно розвивалась. Я спостерігала за тим, як моя гостя з кожним роком підкорювала все нові школи, напрями, відкрила новий бізнес і вчилась-вчилась-вчилась. Отже, я вирішила запросити Оксану на сніданок та розпитати, для чого їй так багато знань, чи дійсно потрібен МВА та як вона змінилась за ці три роки.

Groupe_SEB

 

Розкажи мені, з чого починається твій ранок?

Мій ранок починається о восьмій, а прокидатись я намагаюся о 6:30 без будильника. Звісно, на телефоні я маю додаток, що допомагає мені прокидатись у правильну фазу сну, без шкоди для організму (сміється). В офіс приходжу десь об 11:00. А з восьмої працюю тут, в aroma (aroma espresso bar – прим. автора). Мій день повинен починатись саме так.

Що тобі дає ця рутина?

Я люблю управляти ситуацією, а рутина – це ознака того, що все відбувається правильно, що все під контролем. Починаючи так день, я слідую своїм планам, бачу картинку дня. Я не планую зустрічі раніше одинадцятої.

Тобі не набридає такий однаковий розклад?

Ні, рутина мені подобається. Я нещодавно натрапила на інтерв’ю з кількома успішними людьми з американських технологічних компаній і звернула увагу, що, по-перше, 90% героїв прокидаються о 6 чи о 5:30. А по-друге, їхній ранок простий та рутинний. Це допомагає спрощувати життя та залишити час на дійсно важливі речі. Саме тому я дуже люблю сукні – можна не заморочуватись комбінуванням одягу(сміється).

Як ти будуєш свою систему life-менеджменту?

Постійно вдосконалюватись – моя мета. З цією метою я узгоджую решту: роботу, навчання, власне оточення. Я планую своє життя дуже детально. Планую навіть дзвінок до бабусі, адже це теж важливо, а у рутині можна легко забути. І такий системний підхід дозволяє бачити прогрес.

Ти довго йшла до такої системи?

Ні. Мені здається, що це моя вроджена характеристика. Коли я приїжджаю додому, то спостерігаючи за татом бачу, звідки в мені ці риси.

Оксано, спостерігаючи за тобою навіть у соціальних мережах, можна помітити, що ти постійно працюєш над собою, над своїм характером. Але як ти розумієш, що конкретно треба розвивати? Які саме риси у собі виховувати?

Якщо ти живеш свідомо, то бачиш можливості всюди. Легко помітити, які речі цінують клієнти, партнери, співробітники.
Якщо аналізувати своє життя, то можна дізнатись багато цікавого. З віком настає час освоювати духовні аспекти життя. Зараз мене цікавить багато речей, на які я раніше і не звернула б уваги. Я добре розумію свої недоліки та знаю, що з ними робити. Але з віком я також розумію, що не все слід змінювати в собі. Адже ти є ти. І змінюючи все відповідно до бажань оточуючих, ти втрачаєш самого себе.

Скажи, а які ситуації, що в 25 ти сприймала фейлом та катастрофою, зараз розумієш як досвід?

Можна не повертатись навіть у 25: я сьогодні та я півроку тому – це вже зовсім різні люди.

Ти почала займатися бізнесом у 23. Це досить рано. Розкажи про еволюцію світосприйняття.

Нещодавно я говорила з коучем і зрозуміла, що те, що я помилково називала зайвою емоційністю, є просто чуттєвістю. Звісно, так мені таке визначення подобається більше, адже чуттєвість – це жіночність (сміється). Зараз я набагато менше працюю, ніж колись. Але зараз я набагато більше знаю: людей, процесів, систем, методів. Раніше моя відповідальність не мала меж: я не лягала спати, доки не виконувала усі задачі на день. Зараз я сприймаю це трошки простіше.

А ти давно займаєшся з коучем?

Я не займаюсь постійно, а лише відвідала кілька сесій. Зараз у рамках МВА я також повинна пройти декілька обов’язкових сесій. Мій коуч з Іспанії, і ми спілкуємось англійською по скайпу.

Твій коуч про бізнес чи особистісний розвиток?

Бізнес-коуч, але всі ми розуміємо, що немає бізнесу, відірваного від особистого життя. У ході обговорення дуже швидко від виключно бізнесу ми переходимо до психології. Спочатку я була дуже скептично налаштована, але швидко зрозуміла, що такі сесії необхідні для управлінця та підприємця.

Оксано, скажи, тебе не дивує, що так багато людей декларують, що хочуть змін, але коли приходить час діяти, то весь запал зникає?

Знаєш, всі люди різні. І я перестала задавати собі такі питання, але у той же час я розумію, що своїх співробітників порібно розвивати, адже від їх роботи залежить результат мого бізнесу. Не слід сприймати занадто болісно, що для якихось людей дедлайн не є важливим. Не слід дивуватися, що люди не намагаються самовдосконалюватися. Є різні люди, і це слід поважати і вміти цим управляти.

У своєму бізнесі ти ставиш перед людьми цілі, а потім контролюєш їх виконання?

В ідеалі, звісно, так. Але виникають форс-мажорні обставини, які змушують міняти схему дії. Колись я читала книгу про те, яким має бути власник бізнесу, та які етапи розвитку його чекають. Тоді я зупинилася на етапі “Стартап” і вирішила не читати далі, поки не прийде час. Згодом я знову відкрила цю книгу та зрозуміла, що декілька пунктів я “перескочила”. Зараз цілком розумію, на якому етапі знаходжуся і що повинна робити. Я бачу себе підприємцем та вмію формулювати ідеї, можу розгледіти потенціал і бізнес можливості. Для того, щоб заслужити власну команду, треба самому відповідати високим вимогам та бути кращим. Час від часу мені треба повертатися до операційної роботи, але я навіть радію цьому. Я бачу це як можливість щось вдосконалити, покращити процеси. І взагалі будь-яка ситуація може бути сприйнята як виклик або як можливість, як проблема або як кейс.

А мене рутина пригнічує…

Це питання управління часом та пріоритетами. Ти можеш піддатися мікроменеджменту та забути про все. Або ти можеш сказати «ні», та витратити цей час на стратегію. Не потрібно забувати про те, що операційні задачі може виконувати більше людей, ніж керувати бізнесом.

Оксано, чому ти весь час вчишся за іноземними програмами, а не за вітчизняними?

Так сталося, що я отримала першу свою освіту теж за міжнародною системою (бакалавр бізнес адміністрування). Мені не знайома система вищої освіти України. Звісно, коли ти навчаєшся за кордоном, то викладачі прив’язуються у прикладах до своєї країни. Тому після Іспанії (зараз я навчаюся в бізнес школі Ieв Мадриді) я хочу пройти якусь модульну програму в Україні, щоб поспілкуватися і з українськими підприємцями.

Знаєш, я нещодавно читала чергову книгу видавництва МИФ і думала, що дублюються у сотий раз одні і ті ж речі. Ти ж якимось чином знаходиш нові знання. У чому різниця між нами, на твою думку?

Знаєш, книги читати зараз не модно (сміється): ринок змушує друкувати великі книги, там багато повторів, ідей мало… Тому я все більше читаю статті. Деякі журнали можна читати довше за книжки, тому що в них вища концентрація корисної інформації.

Як ти для себе трактуєш поняття “лідерство”?

Скажу так: у 2014 році я якраз планую присвятити більше часу тому, що стосується людей, стосунками між ними. Уміння працювати з людьми – ключовий навик.

Але ж ти це уже вмієш, хіба ні?

Напевно, серед тих людей, які зі мною працювали, не всі зможуть з тобою погодитися (сміється).

Розкажи, як ти формуєш коло спілкування? Я тебе вважаю одним із кращих прикладів у плані нетворкінгу.

Я підходжу до цього питання так сам системно, як і до інших, малюю кола свого оточення, визначаю пріоритетні для себе…

Але ж штучної дружби все одно не побудуєш?

Тут не про дружбу. На одному з занять нам запропонували зробити вправу – проаналізувати, чи відповідає існуюча мережа контактів стратегії і планам. Я своїм результатом задоволена. Оточнення надзвичайно важливе. Мене оточують дійсно неймовірні люди, від яких я вчуся, ті, які мене надихають. Я не вважаю за потрібне дозволяти людям, які на тебе мають негативний вплив, бути частиною твого життя. Ми всі вільні обирати. Так само важливо розуміти що ти даєш іншим. Я завжди намаюся бути корисною – навіть якщо мова йде просто поділитися лінком на цікаву статтю чи цікавою подією.

Кажуть, що люди, які приїжджають до Києва, досягають більшого. Ти віриш у це?

Я б не хотіла аналізувати себе як людину, яка приїхала в Київ з однію валізою та кількома гривнями в кишені. Я не порівнюю свої досягнення зі своїми однокласниками з Тернополя – я ж не в Тернополі, вірно? Можливо, справа в тому, що до Києва їде багато активних людей… Коли в тебе нічого немає, це спонукає діяти трошки швидше.

Я знаю багато людей, які працюють у районних центрах та розробляють проекти для Apple. Їм не потрібно переїжджати до Києва, або кудись ще, вони не шкодують, що живуть в Україні та не вважають, що тут обмежені можливості.

Плануєш переїхати кудись?

Наразі не планую. Я дуже часто подорожую і відчуваю себе комфортно у будь-якій країні. Мені неважливо, де жити. Важливо, як я себе почуваю. Ти ж знаєш, що людина всюди може знайти те, що хоче: і можливості, і перешкоди.

Джерело: inspirationbreakfast.com

Агентство HOSHVA PR перемогло у тендері на річну PR-підтримку діяльності Groupe SEB – найбільшого виробника техніки для дому та краси Moulinex, Tefal, Rowenta і Krups. Згідно із договором, HOSHVA PR надаватиме послуги зовнішнього прес-офісу, а також забезпечуватиме PR-підтримку заходів Groupe SEB у 2013-2014 рр.

Анфія Рєзнікова, керівник відділу категорійного маркетингу Groupe SEB: «Ми дуже відповідально ставимось до вибору партнерів і той факт, що почали співпрацювати з HOSHVA PR – не випадковість. Для ведення зовнішнього прес-офісу Groupe SEB ми хотіли знайти таке агентство, що виділяється на ринку своєю професійністю, креативністю та умінням ефективно вирішувати комунікаційні завдання різного рівня у швидкі терміни. Ми вважаємо, що саме HOSHVA PR зуміє організувати роботу зі ЗМІ, блогерами та лідерами думок на високому рівні.»

«Укладення контракту з Groupe SEB – це приємна й важлива подія для HOSHVA PR, так як компанія безумовний лідер у своєму сегменті. Ми віримо, що наші спільні проекти з такими брендами як Moulinex, Rowentа, Tefal і Krups будуть прикладом креативних та ефективних кампаній», – говорить Оксана Гошва, засновник та директор агентства HOSHVA PR.

 

Про Groupe SEB

Groupe_SEB

 

Groupe SEB – міжнародна компанія із 150-літньою історією. Створена у 1857 р. майстерня для виготовлення жерстяних виробів стала основою крупного холдингу із штаб-квартирою у Франції, лідера на ринку малої побутової техніки та посуду. У портфелі Groupe SEB більше двадцяти престижних та успішних брендів у світі.

У 1996 році компанія Groupe SEB Ukraine відкрилась у Києві. На українському ринку компанія представлена такими брендами: Tefal, Moulinex, Rowenta, Krups.

Покликання Groupe SEB – полегшувати життя споживачів, пропонуючи їм широкий вибір інноваційних продуктів й послуг, які, відповідно, гарантують простоту користування і дарують задоволення й хороше самопочуття. Groupe SEB справедливо може вважатись лідером у сфері інновацій. Щорічно Groupe SEB отримує більше 1000 патентів й випускає на ринок більше 200 нових продуктів.


© «ГОШВА-ПР», 2005-2008

+38 (050) 384-71-78

[email protected]

Мапа сайту